onur92pes arkadaşlar bilgisi olan yardım edebilir mi.maçtan önce benim savunma oyuncularıma adam marke attiriyorum.her maç banko bir oyuncun kırmızı kart görüyo.Bazen bu iki de oluyor.ne yapmalıyım.