**Hocam benim kanaatimi söyleyeyim ; Hiçtebile EA doğru söylememiş grafik bakımından en iyisi tartışma götürmez bir şekilde 360 ondan sonra ps2 sonra pc , pc sonuncu yani... Hiçtebile bütün konsollarda aynı klite yok hatta uzaktan yakından ilgisi yok... BENCE **
EA Sports Xbox360 da çok iyi iş çıkarmış...ps2 de iyi, ama pc de ben bir fark göremedim. Hatta oyuncunun ayağının yere temas etmemesi, kısa süreli bir yukarı bir aşağı titrer gibi harekentelr( küçük bir bug) , top ile ayağın temas etmemesi .... Bu videoda gördüğüm kadarıyla beni FİFA 07 den soğutan unsurlar düzeltilmemiş...Bu sene pes den medet umacağım gibi gözüküyor...