Ron4LdiNH0 **Ares de mesela kankayı(yk) indirecem aramıyor.Bu sorunun çözümünü bilen arkadaş var mı?**
Cesc Flood yapmasan daha ii olcaktı öncelikle. Sen halletmişsin ama dier ark.lar için, kontrol paneline girip bi nick ve hızı seçmeniz gerekiyo.
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Flood yapmasan daha ii olcaktı öncelikle. Sen halletmişsin ama dier ark.lar için, kontrol paneline girip bi nick ve hızı seçmeniz gerekiyo. Lite Editionda genel bi sorun var.Bazen arama, bazende download yapmıyor.