fifa birde sakatlanınca sahaya yardım ekipleri gelse sedyeyle taşısalar bişey olmamışsa hakemden izin isteyip oyuna girse falan süper olur oda bir kaç sene olur inşallah
Bence Dediğini Fifa Yapmaz Adamlar Kupa Töreni Hazırlamıyo Onumu Yapçaklar... PES PES PES Diyorum Kupa Töreninden Tut Sahaya Sedye Bile Geliyodu Pes 6 Bakalım Pes 7 Nasıl Olcak Ben Fifa dan Umudu Kestim...
NOT: ÜSTTEKİ YAZI ALINTIDIR ÇIKMAMIŞ