mstftkn arkadaşlar akrap 3büyükler tezahüratta gol sonrası müzikler sadece kendi evinde nasıl çalabilir deplasmandada çalıyor bunu nasıl halledebilirzi yardım edebilirmisiniz
MateJa oyundan kaynaklanan bir sorun nedeniyle fifa07'de deplasman seyirci sesini kapatamıyorsun.. eski serilerde kapandığı halde nedense fifa07 de olmuyor bu.. bu nedenlede gol sonrası anonslar hem içerde hem dışarda çalıyor..
ubisi akrap kardeşim ben senin dosyalar bölümüne verdiğin tezharuat seslerini indirdim ama kuramadım nedeni ise rar şifresi hiç bir bilgi vermemissn rar şifresini sölersen ii olur...