N.G. BARISH Kalecileri o kadar övdükki bu oyunda, sonunda Nazar degdi.:D http://www.youtube.com/v/rDXeLsf3a9I>http://www.youtube.com/v/rDXeLsf3a9I type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: kaanylc bence daha güzel oluyo gerçekte kaleciler hata yapabiliyo bundada yapabilir Haklısın ama top çok yavaş geliyo o topuda artık kontrol etmesi gerekir. FIFA 07 de dikkatimi çekmişti zaten geri paslarda kaleci sorun yaşıyo, topu ele alamadığı için heralde.
AdreNaline Valla, açıkça söyleyeyim ; Ben FİFA07 de bu kadar kova kalecei görmedim :D ... Durum vahim...
AdreNaline Orjinal Mesajı Yazan: GaSgoine valla kendi kaleceini shift ile kontrol etmişsindir.o da durmuştur yerinde.mantıklı Evet, bana da mantıklı göründü şimdi...
playaanil Orjinal Mesajı Yazan: BARISH_03 iyide bu benim kaleci degilki, rakip takim kalecisi:D Bence bu daha Mantikli bu arada Sende Formalar niye bozuk cikmiyor bende hep bozuk cikyorda ondan
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: playaanil Bence bu daha Mantikli bu arada Sende Formalar niye bozuk cikmiyor bende hep bozuk cikyorda ondan Bilmem, özel bisey yapmadim.:confused: