Arkadaş bunu klasöre koymıyacağız bir program var linkini alta vericem onu indir ordan kur
http://www.download.com/FIFA-07-Kit-Raptor-2GK-mod/3000-7476_4-10589531.html
bu adresten kur sonra resimlere bak
Önce takımı seç
http://www.myimg.de/?img=KitRaptor1969.gif
Sonra load bitmap yazan yere tıklayıp formayı kaydettiğimiz yerden seçiyoruz (resmin 'bmp' olması gerekiyor)
http://www.myimg.de/?img=KitRaptor20cf.gif
Sonra ev sahibi formasımı yoksa Deplasman forması vb. seçeceksin
http://www.myimg.de/?img=KitRaptor4e36.gif
Sonra da İmportta basacaksın o kadar bekleyince resimde ready yazacak o zaman yüklenmiş demektir altta yeşil düğmeler var onlara basarak formayı üç boyutlu görebilirsin.
EMEĞE SAYGI