XII **Millet demo expendar ile oyunu açıp oynuyorum ama oyunu normal açmaya kalktığımda direk maça başlıyor expander ayarlarıya onu nasıl eski haline getiririz oyunu normal açmak istiyorum.. **
princeofkorfez demo expanderin yaninda bi not defteri var yine demo expander adli o not defterini sil duzelir
SkyJacker. fifa 08 demo klasöründeki demoexpander.exe demoexpander.ini ve locale.ini dosyalarını silerek çözebilirsin .
al_pacino Demo Espander ayarlarını sıfırlamak için FIFA 08'in Demo klaösrünün içinde locale.ini. dosyası var yani yapılandırma ayarları onu sildin mi iş tamamdır;)