turkmad Orjinal Mesajı Yazan: rogrog abi rica etsem bnim için Telekom Lig A Takımlarının formalarını yaparmısın blackboy kardeşim tamam yaparım mesaj yazmana gerek yok
osmanermis23 BLACKBOY KARDEŞİM İNDİRİLECEK HERŞEİ HALLETTİM DE BU SEFER OYUN İÇİNDE FORMALARI SEÇEMİYORUM ACABA YANLIŞ YAPTIIM ŞEY NEDİR VEYA HANGİ TUŞLARLA SEÇİCEZ BNM BİLDİİM 1 VE 2 AMA YİNE DEOLMUO Bİ EL ATARSAN SEVİNİRİM!!!
osmanermis23 Bİ DE BÜTÜN FORMALAR BİRBİRİNE KARIŞTI GS NİN FORMASI BAŞKA Bİ TAKIMIN FORMASI OLDU BJK NIN FORMASI KIRMIZI SİYAH ANTEBİN FORMASI OLDU YARDIMM!! LÜTFEN!!!
osmanermis23 YAW KARDEŞİM YARDIM EDEN YOKMU FORMALAR OLMADI ACABA MAP DEMİ Bİ YUANLIŞLIK VAR Bİ BAKIN YAW
turkmad Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway Bu paketteki formaları senmi yaptın hmn cvp bekliyorum yoksa konu kilitlenir.. Formaları Ben Yapmadım Yazıyı Okumuş Olsan Anlardın:cool:Formalar Hariç Hepsi Benim Orjinal Mesajı Yazan: bLaCkBoY Bu Paketi Uzun Uğraşlar Sonucu Kendim Yaptım.Fransa,İtalya,İspanya,Hollanda Liglerinin 07-08 Sezonu Formalarınıda Yayınlıyacağım.İzinsiz Başka Sitelerde Yayınlanmaz.Formalar Alıntıdır.Bir Teşekkürü Çok Görmezsiniz Umarım. Orjinal Mesajı Yazan: osmanermis23 YAW KARDEŞİM YARDIM EDEN YOKMU FORMALAR OLMADI ACABA MAP DEMİ Bİ YUANLIŞLIK VAR Bİ BAKIN YAW Map'de Sorun Yok.Ya Kardeşim Bunu Yapmakta Ne Zorluk Var:mad: Ben Şuan Oynuyorum.:cool: Orjinal Mesajı Yazan: bLaCkBoY şimdi formaları indirdiniz sonra dosyaları çıkarttınız çıkan dosyayı program files-konami-kitserver-gdb-uni nin içine atıcaksınız ondan sonra map i indireceksiniz onuda program files-konami-kitserver-gdb-uni nin içine atın ama öncesinde sizdeki mapi silin son olarak da opt.file indireceksiniz bunuda belgelerim-konami-Pro Evolution Soccer 6-save-folder 1-içine atıcaksınız gelen soruya evet diyeceksiniz işte bu kadar umarım yardımcı olmuşumdur
Tearaway formaları kullanmak için kitmakerlardan izin aldınmı ? yazıyı ilk okuduğumda formalar bana ait die bişi yazmıodu 2 gün önce düzenlemişin zaten böle şelere gerek yok bjk forması bana ait yamayı sitede yayınlamana izin vermiyorum hadi bakalım ;)