Uçakta ölüm sessizliği
Milli Takımımız'ın Malta'dan dönüş uçağında kimsenin ağzını bıçak açmıyordu. Genelde deplasmandaki karşılaşmalardan dönüşte futbolcular mücadelenin yorgunluğuyla uyurken, önceki günkü maçın dönüşü hepsinden çok farklıydı. Dünya sıralamasında sonlarda yer alan ve tarihimizde sürekli yendiğimiz bir takım karşısında galip gelemeyen futbolcuların hiçbirisinin uyumadığı ve kimsenin de kimseyle konuşmadığı gözlendi. Uçakta oyuncuların bu durumunu farkeden Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy, futbolcularla tek tek konuşmaya çalıştıysa da kimsenin morali düzelmedi.
"KENDİNİZE GELİN"
Yine de Haluk Ulusoy, İstanbul'da Atatürk Havaalanı'nda Milli Takım kadrosundaki tüm futbolcuları tek tek öptü ve "Tamam hepimiz üzüldük ama artık kendinize gelin. Önümüzde Macaristan maçı var. Çarşamba günkü karşılaşmada hepinize güveniyoruz. Macaristan'ı mağlup edeceğinizden şüphemiz yok" diyerek moral verdi.