RoBiNHo_I0 Fifa 08 Ronaldinho Dribling Show İzlemenizi tavsiye ederim bütün çalıları gösteriyor videoda http://www.youtube.com/v/9KZW6ZzU8eE>http://www.youtube.com/v/9KZW6ZzU8eE type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
rashhed Orjinal Mesajı Yazan: cemalakko YOK OLE BI OLAY FIFADA SAÇMALIK BU :S arkadaşım bu görüntüler pc değil nextgen bunlar
Kral_Fifa Orjinal Mesajı Yazan: cemalakko YOK OLE BI OLAY FIFADA SAÇMALIK BU :S Bu video Xbox dan :mad:
Shafac http://www.youtube.com/v/HfvE5GMWT2s>http://www.youtube.com/v/HfvE5GMWT2s type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Hareketlerin nasıl yapıldığı burda
Sag0k3y Orjinal Mesajı Yazan: I0_RoBiNHo_I0 Fifa 08 Ronaldinho Dribling Show İzlemenizi tavsiye ederim bütün çalıları gösteriyor videoda http://www.youtube.com/v/9KZW6ZzU8eE>http://www.youtube.com/v/9KZW6ZzU8eE type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> kardeş bişi sorcam böle tek oyuncuyla pratick mod oluo mu ? oluosa sölermisiniz :S
Kerem XBox 360'dan video vede son derece güzel , bu sene FIFA'da olmayan şeyleri planlıyorum ama bu kadar güzel hareketlerin olmasıda güzel olurdu.