RoBiNHo_I0 **Chelsea vs Arsenal maçından görüntüler** http://www.youtube.com/v/SPIXSFxr6l8>http://www.youtube.com/v/SPIXSFxr6l8 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
AdreNaline Orjinal Mesajı Yazan: pctech next gen gerçekten harika , artık konsol almak şart oldu :) doğru....
gencfb07 ps 3 versiyonu belli pc ninde gameplay ı değişmesi şart data dan vazgeçmesi lazım ea nin artık
AdreNaline Orjinal Mesajı Yazan: gencfb07 ps 3 versiyonu belli pc ninde gameplay ı değişmesi şart data dan vazgeçmesi lazım ea nin artık Valla ben ea den önce davranıp pc den vazgeçecem :D fifanın pc sini almayı düşünmüyorum ps3 de oynayacam ben de . (Ama genede tam sürümü bir görmek lazım.....)