Mühim olan ne kadar süre içinde çıktığı değil,ne kadar kaliteli olduğudur,öyle değil mi?Patchmakerlarımız gereken özveriyi en güzel şekilde göstermektedir. Ayrıca ''e sizde hep yakin zamanda diyorsunuz ama ortada hic bishey yok ..''diyenler için,kimseye birşey ispat etmek zorunda değiliz,scn yıllardır bomba yamalar yapar,herkes neyin ne olduğunu biliyor. O yüzden yorum yaparken herkes takındığı üsluba dikkat etsin.
Ayrıca SCN ekibinin hazırladığı yama 3 büyükler değil,4 büyükler için olacaktır.