bütün herşeyini ben yaptım
okaar ii olmadı ama idare eder :)
fifa08 kapak
emeğe saygı ellerine sağlık gzl olmuş:)
Güzel Güzel bu kadarını yapamayanlarda war
ewet emeğe saygı
teşşekürler arkadaşlar
emeğine sağlık
emek verdigin icin cok güzel olmuş calışmalarını deam ettir bence
**emeğe saygı güsel olmuş**
bence çok gzl olmuş emeğe saygı
bunuda yeni yeptım :)
Evet bu daha iyi ilkinde FIFA logosunun (beyaz logo) üstüne A harfi geliyordu :)
ilki cok gusel ama 2. si biraz nostalji olmus eskiye kacmıs ama güzel emege saygı
süper olmuş eline sağlık
3 büyükler yapılacak deniyordu...yapılcak mı yapılmıcak mı?
emege saygi 2 side guzel bence 1. daha guzel ama
Çok basit hatalar.Bunun dışında güzel...
ilki güzel ikincis biraz eskilere dayalı olmuş ama emeğe saygı
emeklerinize sağlık güzel olmuş hepsi.
yoo çok güzel olmuşş
ikisi de harika olmuş emeğine sağlık.;)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: