aslında sende creation master 07 varsa ordan oyuncu isimlerinden istediğini arat veya takımı arat teker teker oyuncu texturelerinin olduğu resime sağ tıkla export fsh. ye tıkla diğerleri için de yap ve big gui ile bir zdata oluşturup o fsh leri zdata nın içine at olur sonra onu sfx yap.sfx yapımı:buraya tıkla ve öğren