A.oNasdfe arkadaşlar bugün pc ye format attım,fifa07 yi yeniden kurdum,üstüne bi de yama.farkettim ki sunderland premierlig de yok.onun yerine sheffield united gibi bir clup var.bunu düzeltmenin yolu var mı?