o zaman bursa 2.ligdeydi..
1.lige çıkardım..
sonra uefa-champıons league
o zaman tabii yıldız kattım kadroma..
intere bir zamanlar top koşturmus mihalajovic ve cruz almıştım,rüştü felan bende idi,arda felan hepsi yanii,,ssonra champıyonluk geldi..sonra oyunu oynamadıM:D