**Bu konunun başlığı BAŞKA BİRİNİN FORMASINDAN LOGOLAR NASIL ÇALINIR olmalıydı seni tebrik ediyorum! bu anlattığın kadar kolay değil sen burda basitce bi boyama işlemi(ki buna senin yaptığın kadar uğraşmaya gerek yok)anlatmaya çalışmışsın hem burda ayrıntı falanda yok sadece saygısızlık başka bişey değil senin yaptığın... **