E ile s Tuşuna aynı anda basınca Player Switch(defasndaki diğer oyuncuya geçiyordufifa 07 vs de ) şimdi q ya basmadıkça geçmiyor ilk oyndağıda oylemiydi bilmiyorum da boyle bi sorunu olan var mı . ekran kartı driver yükleyince mi oldu bilmiyorum ama bi bilgisi olna varsa cvp pls
auto switch i arttırınca bir nevi oluyor ama manuel kontrol etmemiş oluyorum driver dan mı dır nedir çok sinirim bozuldu bu işe