coolmax7 Arkadaşlar Fifa bi tane video yayınlamıtı ronaldinhu,ribery falan vardı Çok güzel hareketler yapıyorlardı. Acaba bu hareketleri bizde fİFA 08 demoda yapabilirmiyiz ve harketleride bulabilirseniz paylaşalım burda.
L10M o videolarda joypadlerdeki analogları nereye götürerek hangi hareketi yapabileceğinizi gösteriyo
berkia bu hareketler yapılmıyor.pc klavyede yapamıyacaksam 2007 den farkı ne. bu 2008 beni beni bitirdi.
trapdoor SE Joypad alıcaksanız EA Sportsun özel ürettiği Joypad i alın, tam uyumlu diye biliyorum. Başka türlü olucağını sanmıyorum Satış Sayfası daha ucuz bulabilirsiniz interneti tarayın