ertuii arkadaslar fm ye yama yuklemediyseniz ve online oynamak istiyorsaniz buraya yazin goruselim ve bir lig secip,anlasip oyuna baslayalim.ilgilenenleri bekliyorum,grsmk uzre bb
taylantaylan ben oynamak isterimm ama ansıll yapılacığınıı göstremnn lazımm başka rakiplerdee olursa güzell olurrr herkesii beeklerimmm ve herkeze meydan okuorum:cool:
ertuii :D bende kitap okuyodum yeni gordm msj i :D neyse arkadasim forumda var bak nasil oynanacagi.hamachi programini edinmen lazm ki oda orada mevcut,birde versiyon 7.0.2 olmasi lazm.sonrasini bana birak ben kuracam sora oynaycaz;)
ertuii hamachi bu my friend ===) http://files.hamachi.cc/HamachiSetup-1.0.2.1-en.exe fm 2007 vrsyn 7.0.2 yi de soccercenter.net,dosyalar,fm2007 icinde bulabilirsin,,bunlari hallettikten sonra bana bi haber cak bu foruma :D
taylantaylan buu gönderdğinn linkiii yükledimm sonrasındaa ne yapçamm ben fazla pcden anlamam bana bayağıı yardımcıı olman lazımm ama pestenn çok ii anlarımm:rolleyes: