Orjinal Mesajı Yazan: bortu
ya aklıma bişey takıldı herkes nie bu 13 lige takıldı herkes onunla ilgili bişey sölüyo nextgen tekonolojisiyle olursa oyun nolur buna bakalım biras:)
işte benimde sana bu konuda karşı çıkmamın en büyük sebebi bu.
biraz açıklayayım;
1 Nisan 2007 günü haysiyetsiz,şerefsiz... (dahası ban sebebi :)) Yunanlılar bir uydurma haberle 1 Nisan şakası yapmaya çalıştılar.bunun şaka olduğu henüz 5 Nisan 2007'de itiraf edildi ama İnternet ne büyük bir olay ki Eylül ayının ortalarında olduğumuz şu günlerde bile binlerce insan bunu gerçek sanıyor.Türkiye'nin en büyük PC dergilerinden Chip bile bunu gerçek haber olarak yayınladı.
sonuç olarak PES ile ilgili bir şeyi aşağıda vereceğim KONAMI'nin resmi web sitelerinden birinde görmeden inanmayın!..
http://www.konami.com/
http://www.konami-europe.com/
http://www.konami.co.jp/en/
http://de.konami-europe.com/
http://es.games.konami-europe.com/
http://fr.gs.konami-europe.com/
http://konami.halifax.it/
http://nl.games.konami-europe.com/