ankserum arkadaşlar Ali sami yeni yükledim oynadımda güzel ama kitserver yüzünden hep aynı staddamı oynuyacam
ronaldo714 arkdaşlar ben kitserveri indirdim yukliyemiorum bi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkrler