saydam http://www.youtube.com/v/hGKSxWdDlHI>http://www.youtube.com/v/hGKSxWdDlHI type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> yaaa nerdennn nereyeee
GaSgoine Millet Fifayı kötülemek için için can atıyo.Ne alıp veremediğiniz var fifayla.milattan kalma oyunu koymuş oraya.ben de fifa08 ile alakalı bişi zannettim.Bu konu taşınmalı.yeri eski fifa serileri olmalı not: Laflarımızı daha düzgün seçelim;)
saydam GaSgoine Benden daha fifa cı kimse yok ok.. amac kötülemek degil olayın nerden nereye geldigini göstermek
suptortion fifa yla ilgili saçmalıkları konuşmak neden millete bu kadar dokunuyo anlamış değilim...ahlaki sınırlar içerisinde istediğimizi söyleyebiliriz oyunla ilgili....
andaceyi_09 Orjinal Mesajı Yazan: charlo seyırcıler ne guzelmıs ya :) evet ya o zamanın seyircileri bile daha güzelmiş