fifa_mania_99 arkadaslar taraftara 07 de bayrak sallatmanin bi yolunu bulmustunuz. peki fifa 2003 te olan mesaleleri 08 yada 07 ye uyarlayabilirmiyiz acaba...yapabilecek arkadas varsa simdiden helal olsun:D
RIDVAN_39 Abi ben 08 i görünce hüsrana uğradım 2003 ü yükledim valla dikkat etmişseniz 2003 ün seyircileri daha gerçekçi yaw hemde hangi takımsan o takımın rengini alıodu seyirciler ama gerçekten meşale yaması ii olur valla az sonra bi ss koycam onla ilgili
fifa_mania_99 benimde anlatmak isteigim bu:D hani stad isiklandirmalari taraftar bayrak yamasi gibi seyler cikardiniz ya:D bide mesale yamasi ciksa hic fena olmaz bu arada fifa2003 un linki varsa verirmisin ben ariyorum ama bulamadim onu yuklemek istiyorum:D