arkadaşlar pes 6 da spiker konuşmuo e_sound un olmasına rağmen
ya optionstan ses ayarlarına baksana kardeşim bunuda mı bilmion
kardeşim baktım olmuo
kardeş bide yeniden import etmeyi dene!..
bilmiorumki :(
ee sen o zman yedeklicein şeyleri yedekle opt dışında sonrada oyunu sil yeniden kur:(
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: