evet arkadaşlar sizde bunun gibi bir ekran görüntüsü istermiydiniz ??

şimdi bu olayı yapmak için FIFA 08 klasörüne girin ordan data/cmn/ içindeki cfg dosyalarını yedekleyin ardından size verdiğim linkteki dosyalar ile değiştirin zaten yazıyor içinde nereye atacağınız...
link: http://www.speedyshare.com/784710325.html
bu olayları yaptıktan sonra nvidia ayarlarından en yüksek seviyeleri seçin antistopric ayarlarını en yüksek seçin sadece keskinliği yumuşatma ayarını bırakın o öyle kalsın
sonra demo expanderinizden 1024x768 32 seçin quality ayarlarından high'i seçin save deyip oyuna girin
eğer farkı göremediyseniz mesaj atın