kurdt ***Ben Fifa 2008 oynarken güzel b'şey oldu diyelim kaydetmek için F5 e basıyorum ve oyundan atıo bunun sebebi ne olabilir?***
kurdt Ben F5 yaptım beyler bunda gülecek bişey yok:mad: Sorun 0 Diil zaten f9 yapsam tuşu yine hata verio
saydam Batucum sinirlenme boşuna zaten konunun yeride burası degil sende biliyorsun. Bak bende 2.9.1 versiyonu var sorunsuz calışıyor istersen bunu dene kolay gelsinn