
arkadaşlar yukarıdaki hatayı alıyorum install yaparken. directx kurulu ama olmuyor söyledigi sürümü indirip kurdum yine aynı hatayı alıyorum ne yapmam gerek acil yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler. :( lütfen format dışında bir yardım :rolleyes: