Kim ne derse desin Fenerbahçe defansı 3lü 4 lü 5li defansta oynasa adam tutma sorunları var!Bu inkar edilemez mesela gecen yıl Fenerbahce yediği gollerin cogunu biri yandan ortalardı ya lugano ya edu ya da knat oyuncularından biri cezasahası icinde bir adamı unutur,o adamda vurunca gol olurdu.Sorun devam ediyor,Inter'in son oynadığı lig macını izledim adamlarda tamam o kadar eksik var ama defansta disiplinliler,pozisyon hatası az yapıyorlar.İtalyan defans anlayışı denilen birşey vardır.Bu anlayış forvet oyuncularına bile yerleşmiştir,eksik defans oyuncuları olsa bile yine o anlayış sayesinde fire vermeyeceklerdir.Tabi ben vermesini umuyorum.
Türk takımlarına güvenim sonsuzdur bu arada hiçbir zamanda ezmedim.Yukarıdaki mesajım da ezmiş olduğum anlamına gelmez,ama son zamanlarda Türk takımlarının defanslarında gördüğüm sorunlar yüzünden öyle söyledim.