Orjinal Mesajı Yazan: EkSeLaNs_
c.ronaldonun resminde çok belli hala çimlerle ayakların tam temasını sağlamamışlar demoda umarım fullde biraz daha gerçekçi olur..
arkadaşım onun sebebi tam olarak ne biliyormusun, grafik bilgime dayanarak söylüyorum, Gölge yetersiz, bir objeyle bütünleşik şekilde iyi bir gölge olmazsa objenin tam olarak nerede durduğu anlaşılamaz hatta uçuyor gibi gözükür...