Ceffun iyi kalite olmak istiyosak bu sene herkez makinaları değişçek gibi gözüküyo bu sene PES senesi olcak gibi gözüküyo
KeNjiii Orjinal Mesajı Yazan: Ceffun iyi kalite olmak istiyosak bu sene herkez makinaları değişçek gibi gözüküyo bu sene PES senesi olcak gibi gözüküyo ewt yaa bn mesela seneye deiştrrdim diodm pc yi ama smdi 1-2 hfta içnde deiştrmeyi dusunuyrm:D
Nevzat_BJK abicim ben yıllardır fifa oynadım bi gün kutluhan abim bana pes6 yı getirdi bide yamasını buldu mayya oldum oyunun herzaman pes'in arkasındayım fifa die bi oyunu tanımıyorum ( bilgisayarımda fifa 07 yüklü:D ) ama fifada güzel hakkını verelim:D
emre_usetig arkadaslar bnm kartım ati 256 ayrıca 768 mb ram var siz ce yeter mi 512 lik ekran kartı ne kadar?
fishbone86 Foruma bakarsanız biraz sistem gereksinimlerinin sabit konu olduğunu görürsünüz. kendi sisteminizle karşılaştırın çalışır mı çalışmaz mı bakın. boşuna sistemlerinizi buraya yazmayın.
hangmaneagle walla ben de mi geçsem pes e fifa bir türlü olmuyor istenileni tam olarak veremedi bi alıp bakalım fifa08 e ama kesin pes de alacağım
cersey Orjinal Mesajı Yazan: hangmaneagle walla ben de mi geçsem pes e fifa bir türlü olmuyor istenileni tam olarak veremedi bi alıp bakalım fifa08 e ama kesin pes de alacağım pese geç kardeş sen ben geçeli 2 gün felan oldu ve çokkk mutluyum:D
reynald of chatillon Ekran kartlarını kasacak gibi gözüküyor :) Harika SS'ler gerçekten, oyunu sabırsızlıkla bekliyorum.
hrnclk777 Orjinal Mesajı Yazan: ilkay1907 Benim ekran kartı 9550 açar değil mi ? açmasına açar da verimli çalışmaz bana göre
djemba_ua benim ekran kartı (radeon x600/x550 series)ben rahat oynayabilirmiyim pes 2008 i lütfen cvp yazın