matrockmamy beyler korkmayın full ü böyle olmiicak :D demosu aceleye geldiği için 07 ye benzio sadece ;)
SkyJacker. şu kaleci nasıl kontrol ediliyor , az önce oynarken farkında olmadan kaleci kontrol etmişim orta sahaya kadar çıkmış kaleci sonra bedavadan gol yedim :)
cersey Orjinal Mesajı Yazan: The Undertaker. Süper Arkadaş Saol.:) rica ederim arkadaşım;) oynanabirlik çok gelişmiş ve çok daha iii ve artık k a-d yok;)
cersey Orjinal Mesajı Yazan: Elik @cersey, ekran kartın nedir? görüntüler gayet güzel, merak ettim. 1gb ram,256 ekran kartı 2.4 ghz nvidia fx 5500 ekran kartı ayrıca sorduğun için saol birde 32 bit;)
kazbek35 Arkadarşlar Demo Geforce4 MX serisini desteklemiyordu acaba tam sürümü Geforce4 MX sürümünü destekler mi?
cersey Orjinal Mesajı Yazan: kazbek35 Arkadarşlar Demo Geforce4 MX serisini desteklemiyordu acaba tam sürümü Geforce4 MX sürümünü destekler mi? bence destekler diye düşünüyorum;)
AdreNaline Görüntüler iyi de şu çimler daha gerçekçi olsa... Yani oyuncunun ayağı hafiften çim e gömülse bence çok daha iyi olurdu... Bir de başka desteklemedeiği ekran kartı var mı? Gforce MX serisinden farklı olarak???
cersey Orjinal Mesajı Yazan: vashili Görüntüler iyi de şu çimler daha gerçekçi olsa... Yani oyuncunun ayağı hafiften çim e gömülse bence çok daha iyi olurdu... Bir de başka desteklemedeiği ekran kartı var mı? Gforce MX serisinden farklı olarak??? evet zaten bende bu sene pese geçicem;9 birde bilidğime göre yok.