95_kaan_45 ben başlatıyorum 10-0 barca-manu işte resmi hahaha:D dağıtmak diye buna derim mahalle maçına döndü.... ----------------------------------------------------iste resim:
95_kaan_45 prdn resim çıkmamış işte burada: http://img526.imageshack.us/my.php?image=fifa08demo2007090609563ft5.png
95_kaan_45 Orjinal Mesajı Yazan: 95_kaan_45 prdn resim çıkmamış işte burada: http://img526.imageshack.us/my.php?image=fifa08demo2007090609563ft5.png karıştırmışım yaa milan barca
95_kaan_45 Orjinal Mesajı Yazan: pathofneo kusra bakma ama ne bilelim bazılarını select sides tan kendi kalelerine attırtmadığını attıranda heralde bi utanma olurda buraya koymaz degilmi?
simsek0101 (Benim takımım)Lincoln City:5-0:Tottenham Spurs Profosyonelde.Yalnız orjinal kadrosuyla değil manager modda yaptığımtransferler ile
BLACK EAGLE5 WORD CLASS MODDA BEŞİKTAŞ:2 BARCELONA:1 PROFESSİONAL MODDA BEŞİKTAŞ:3 BARCELONA:0 AMATEUR MODDA BEŞİKTAŞ:7 BARCELONA:0