Mad_Dragon orta sahada tahminim Hamit sağ tarafta,Tuncay sol tarafta oynayacak.Arda 10 Numara mevkiinde oynayacak ve Emre Arda'ya arkadan destek verecek diye düşünüyorum...
Mad_Dragon maçı Fikret Engin anlatıyor,yorumcu ise Ömer Üründül :) (geçen sezon ki Premier Lig maçlarını anımsadım bir an :))
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: Kokane FB'linin olup olmamasi önemli degilde, bir Servet'i, I. Üzülmez'i, hele hele H.Sükür'ü görünce cildirasim geliyor. Deniz'inde isi yokta milli takimda, Aurelio'ya bende sasirdim. Yildiray sakat. Maltayi yenemezsek zaten finallerde isimiz yok demek. cezalıymış Aurelio
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: aLeX13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: Kokane FB'linin olup olmamasi önemli degilde, bir Servet'i, I. Üzülmez'i, hele hele H.Sükür'ü görünce cildirasim geliyor. Deniz'inde isi yokta milli takimda, Aurelio'ya bende sasirdim. Yildiray sakat. Maltayi yenemezsek zaten finallerde isimiz yok demek. cezalıymış Aurelio hayır sakat.
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon maçı Fikret Engin anlatıyor,yorumcu ise Ömer Üründül :) (geçen sezon ki Premier Lig maçlarını anımsadım bir an :)) Ömer Üründül birazdan başlar yok tandem yok alan daraltma falan .
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon hayır sakat. Ben cezalı diye okudum Bosna-Hersek maçında sarı kart gören Mehmet Aurelio, cezalı duruma düştü. Elemelerde daha önce de Macaristan maçında sarı kart gören Aurelio, ay-yıldızlı ekibin eylül ayında Malta ile yapacağı gruptaki 7. karşılaşmada forma giyemeyecek. Statü gereği, elemelerde aralıklı da olsa 2 sarı kart gören oyuncu cezalı oluyor. Edit : Hem cezalı hem sakatmış :)
Venom Arda'yı sakatlayacak hareket yaptılar hakem devam dedi ya. Adamlar doldur boşaltlarla gelmeye çalışıyor, defansın dikkat etmesi gerek. Tuncay ayağında top tutuyor çok fazla henüz 6. dk olmasına rağmen. Bakalım ilk 15 dk'da gol bulmak gerek.
Mad_Dragon Hamit'in füzesine diyecek laf yok :) hem sol ayak,hem gelişine... :) kalecinin yapabileceği fazla bir şey yoktu :)
ThE _wOLF_ ya ben orda olsam o maltalıları döverdim uyuz ettirdiler kendilerini yere atıyolar maltayı yenemezsek rezil oluruz