kurdt Ya kardeşim ya da abim bunla ilgili 50 tane konu açılmıştır.Yeter ya... Burda anlatılmış işte biraz araştırsan diorum:rolleyes:
ycell ok kanka yardım için ya bide 2007 -2008 yaması ındirdim ama stadyumda sorun var ortalıkta stadyum yok