rza35 arkadaşlar ben hamachiden oyunu oynamaya çalıştığım zaman bağlanmıyor istenlen her şeyi uygulamama rağmen bağlantı kuramyı bi türlü başaramadım yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler...
rza35 yahu yokmu yardım edicek bi Allah'ın kulu kafayı yicem sonunda pc yi kırcam çözemedi kimsecikler son ümidim sizsiniz
rza35 açık zaten bidaha anlatayım şimdi hamachiden bağlanmaya çalışıyoruz herhangi birisiyle ben connect e basıorum o hosta bekliorum ama hiç bi tepki yok görmüyoruz birbirimizi hiç bişey yapmadan denersin ya aynı o şekilde bağlantı kurulamıyor kimse anlamadı dünden beri arıyorum ama hiç biyerde bulamadım neden olduğunu bi türlü çözemedim
Kokane Peki daha önceden olyomuydu? IP'ler dogrumu? Bide varsa güvenlik duvarini kapatipta dene. Yarin aksama dogru burdaysan deniyebiliriz.
rza35 daha önce hiç oladı bikere denemiştim olmadı zaten dün oynıyım dedim yine olmadı herşey kapalı isteyen saldırabilir cihaza okadar açık yani ama olmuo bi türlü işte