serginho_20 arkdaşlar ben ekran kartımı değiştiricem pes6 da menüm gözükmüyo kaçlık alırsam düzelir teşekkürler
Bart Simpson sen en iyisi pes 2008 icin ekran karti al.;) cünkü begilki olmaz felan. pes 2008 forumunda bulabilirsin