crdsa Orjinal Mesajı Yazan: PES TEAM Oylama şekli oy vermek istediğiniz kişinin nick'ini yazın gönderin nereye gönderiyoz :D
PES MASTER Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Orjinal Mesajı Yazan: PES TEAM Oylama şekli oy vermek istediğiniz kişinin nick'ini yazın gönderin nereye gönderiyoz :D foruma gönderiyoz
PES MASTER Orjinal Mesajı Yazan: PES TEAM ilk oy benden **********jozaux********* benimki gibi gönderiyoz. not:kendine oy veremezssin
PES MASTER Orjinal Mesajı Yazan: onnur ooo insan klip yapar nası yarışma bu .. beğenmiyosam katılma zatem katılmamışsın karıma o zaman sen eleştirmen misin herşeye karoşıyon
ua_boys of hell Orjinal Mesajı Yazan: mcdjmc Gerçekten klas birgol şike olmaısn lütfen *******jozaux********* şike olmasın ama bu üyelik daha bugün we ilk mesajda bu konuya yanlış bişi demiyim ama bi garip geldi
jo_kerem o benim teyzemin oglu oy verme hakkıyokmu bana destek olmak ıcın uye oldu ne alaka gercekten kabul edılmıosa sılınsın o oylar ıkısıde teyzemın oglu
Ekselans Katıl arkadaşların hiçbirini tanımıyorum.. Ben ugursogut golünü beğendim oyum **ugursogut**'a..
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: jo_kerem o benim teyzemin oglu oy verme hakkıyokmu bana destek olmak ıcın uye oldu ne alaka gercekten kabul edılmıosa sılınsın o oylar ıkısıde teyzemın oglu sen niye bi daha üye oldun peki. o arkadaş jozaux adlı kullanıcıya verdi oyu, senin adın jo_kerem böyle oylama mı olur ya
jozaux ya ne varmıs jo_kerem ayın 7. uye olunmus bı sey eskı uyelıgım ne farkedıo kı ne varmıs oylamada ıstersenız onu saymayın
aslihayal yaw bana yardım edın game cam la çekiom youtbe koyuyorum goruntu bozuk çııkıo fraps ile koyuyorum kabul etmio neyle çekeyim?