FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: emrekaya_07 hollanda var demekki nihayet lisansın alabilmişler Evet bu da oldukca sevindirici.
ewerad çünkü diğer fifa serilerinde hollanda yoktu.hollanda da adeta bi yıldızlar geçidi.robben van der sar van persie:)