Soldierman ARKADASLAR BEN SÜPER GOL ATIYORUM AMA CEKMEK İSTİYORUM GÖRÜNTÜ KAYDEDİCİM YOK Bİ GÖRÜNTÜ KAYDEDİCİM VAR ODA COK KÖTÜ BİR SÜPER GÖRÜNTÜ KAYDEDİCİ VARSA CEVAP YAZIN EGER COK GÜZEL BULARSA ALLAH RAZI OLSU YAZANDAN DERİM
Neo Forum kurallarını okuyunuz. Tamamı ile büyük harflerden oluşan başlık yazmak veya mesaj atmak yasaktır. Forum kurallarını okudauktan sonra gerekli düzeltmeleri yapacaksanız özel mesaj yoluyla bana ulaşın. Kilit.