N.G. BARISH Herkese Selam, oyunu kurcalarken buldum, bazi TSL takimlarinin pankartlari vardi. Bulduklarimi bir resimde topladim. Garip buldugum tek sey ise BJK, GS ve Fb nin sadece birer tane pankarti olmasiydi. Fikirleriniz...?