Arkadaş Fraps Diye bi programla yaptım o programda tuşunu ayarlıyosun sonra program açıkken fifayı açıyon replaylara giriyon replayı açıyon orada n ayarladığın tuşa basıyon o replayı kaydedmeye başlıyo kaydedme işin bitince yine aynı tuşa bas kaydetme bitiyo nereye kaydetmek istediysen en başta oraya kaydoluyo