MURAT.18 ARKADAŞLAR BANA BİRİ E MAİL OLARAK FİFA 2008 ATABİLİR Mİ ? BENİM KOTA ŞU ANDA DOLU İNDİREMİYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER BURAYA GÖNDERE BİLİRSİZİN :rolleyes: