Hayko_777 olmadı ya sen bnm msn'imi ekle istersen daha iyi olur,ordan konuşuruz.HeavyMetal__HC@hotmail.com
replA mutlaka mukkemmel olmustur henuz indiremedim ama gozume bir yanlis carpti anında...Jaba artık Ankaragücü'nde oynuor ama hala orda ankarasporda gozukuyor. . .
_M e E r t y z_ Arkaplandaki resmi gondereblrmısın e_tex'i dkz ile açtığın zaman unknow_00128 de olması lazım.Bu da msn adresim ordan da atablrsn bms.pes.fm@hotmail.com
simsek0101 Ya arkadaşlar logolar flg uzantılı Dkz de importluyorum import edildi diyo ama bi bakıyorum edilmemiş amblemlerde çıkmadı oyunda.Yama oldu ama logolar olmadı ya :S
canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: cryofdeath Tesekkurler kardes :) yorumlarınız için teşekkürler........
bulkane Link: http://rapidshare.com/files/54431732/transferler__formalar_yeni_Tuerk_tak__305_mlar__305__i_in___amblemler.rar.html