merhaba emre abi senin facelerini çok beyeniyorum kezman hastasıyım ve fifa 2008de sevdiğim oyuncunun face olmayınca beni üzüyor sana bir resim versem elinden geldiği kadar güzel yapsa abi..senden rica ediyorum abi şimdiden saol ellerin dert görmesin kolay gelsin emre abim istek face yapmadığını biliyorum abi ama senden rica ediyorum lütfen beni kırma abi lütfen kezmansız Fifa 08 olmuyor be abim lütfen be abim lütfen abi beni kırma sen tek bunu istiyorum başka birşey istemiyorum lütfen abim
resim burada abi