galatasarayli67 srommels,kimseye bu facelere nasıl güzel diosunuz demeye hakkın yok;)güzellik göreceli bi kavramdır.bana göre güzel olan sana göre olmayabiilir.sana göre güzel olan bana göre güzel olmayabilir. ben emek harcayarak yapıorm.5 dk da yapılmış bi faceler değil.her face ime en az 4 saat uğraşıorm;)ki tuncay a 2 gün uğraştım bunuda söliim;)ayrıca sadece face i olan futbolcularıda yapmıorm;)sanırım pek bakmamışsın konuya;)sözlerine lafım yok hiç olmazsa emeğe saygı demeni isterdim;)ayrıca madem beğenmiosun facelerimi bi daha bakmazsın konuma olur biter;)
dancerboy Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 srommels,kimseye bu facelere nasıl güzel diosunuz demeye hakkın yok;)güzellik göreceli bi kavramdır.bana göre güzel olan sana göre olmayabiilir.sana göre güzel olan bana göre güzel olmayabilir. ben emek harcayarak yapıorm.5 dk da yapılmış bi faceler değil.her face ime en az 4 saat uğraşıorm;)ki tuncay a 2 gün uğraştım bunuda söliim;)ayrıca sadece face i olan futbolcularıda yapmıorm;)sanırım pek bakmamışsın konuya;)sözlerine lafım yok hiç olmazsa emeğe saygı demeni isterdim;)ayrıca madem beğenmiosun facelerimi bi daha bakmazsın konuma olur biter;) helal!!!!
galatasarayli67 desteğin için teşekkürler:D orkun face yaptım beyler.2 gün önce yaptım ama ne yazıkki pc imde sorun var resimleri uploadlayamıodum.bi arkadaşıma upload ettirdim.wolff a resmi upload ettiği için teşekkürler hala yapımda;)
ByRm95 modeli çok merak ettim ya ben uzun saçlısını ricardo carvalhoya yapmıştım bu arada linconle orkunun modeli kaç ? bu arada faceler güzel
galatasarayli67 yorumlar için saolun byrm95 lincoln ün modelinde saçında sorun varmış başka modele denicem;)ben gene orkunu carvalho ya yaptım ama saçını yok ettim;)
himan hasancığım orkun facesi çok güzel olmuş tebrikler edit: kusura bakma emre profilinde öyle yazıyordu :D:D
galatasarayli67 yorumlar için saolun HiMaN,abi benim adım hasan değil:)emre:)ama genede yorumun iççin saol
huseyincoskun06 kardeş tmm hepsi süper de bi link koysanda hepimiz bu face lerden yararlansak emeğine sağlık
galatasarayli67 tmm hepsini bi pakette yapmak uzun sürecek onun için 5 face lik paketler hazırlıcam.büyük ihtimalle paketi yarın koyucam;) lincoln ü başka bi modele yapmak zorunda kalıcam.çünkü yaptığım modeldede saçlarında hata varmış:(onun haricinde bütün faceler tıkır tıkır çalışıo. yarın 5 face lik 1 paket koyucam;)
crdsa çalışmalar güzel de Orkun Usak olacaktı, düzeltilirse sevinirim. Lütfen şu yanlışı her yerde düzeltmeye çalışalım.
galatasarayli67 yorumlar için teşekkürler. orkun usak die düzeltildi başlık:D ayrıca 1. face paketimde yayınlayacağım faceler son,arda,edu,lugano,orkun;)