Orjinal Mesajı Yazan: _TaYLaN_
liverpool bu sene cok iyi...su anda sampiyonlugun en büyük favorisi bana göre...
bence de. manchester başta takıldı, chelsea takılmaya başladı, arsenal de takılacaktır ama liverpool farklı. özledikleri şampiyonluğu alacaklardır.