ARKADAŞLAR BENDE KİTSEVER VAR AMA FORMA YÜKLEYEMİYORUM ANLATA BİLİRMİSİNİZ YADA OLMASSA İÇİNDE ENİ TRANSVERLER OLUP FENERBAHÇENİN YENİ FORMALARI OLABİLİRMİ EKLEYEMEDİM OLMUYO ÇOK ŞEY İSTEMİŞ OLCAM AMA YADA MAP DOSYASINI VEREBİLİRMİSİNİZ
***HERKEZE TEŞEKKÜRLER***