Merhaba Soccercenter moderatörleri,
Demo boyutu benim gibi internetsiz veya kotali üyeler için çok yüksek. Demo da büyük yer işgal eden (örneğin audio dosyaları gibi)dosyalari çıkarıp kısa, "indirilebilir" bir hale getirip yayinlarsaniz cok sevinirim ve fifa 08 demosunun tadina bende bakabilirim:)
Sevgiler...